تبلیغات
وبلاگ تخصصی بازی - بررسی مراحل سه بعدی COD:Black Ops
وبلاگ تخصصی بازی
رمز بازی،کد تقلب،ترینر-عکس بازی-پیش نمایش و معرفی بازی های جدید
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
تبلیغات
درباره وبلاگ


سلام
به همه ی عزیزانی که وارد رمزستان شده اند.امیدوارم لحظات خوبی را در این بلاگ سپری کنید.اگر رمز بازی خاصی مورد نظر شماست اسم انگلیسی بازی رو یا در قسمت نظرات به ما بگین و یا با این ایمیل در تماس باشید. behzad.emdadi@yahoo.com
با آرزوی موفقیت برای یکایک شما عزیزان.
درضمن حتما به سایت ما سر بزنید!

مدیر وبلاگ : بهزاد امدادی
نظرسنجی
بازی مورد علاقه ی شما کدامیک است؟











 

پس از معرفی هفتمین نسخه از سری Call Of Duty که با نام Black Ops شناخته می شود شایعات بسیاری در رابطه با آن منتشر شد.مطمئناّ یکی از آن ها وجود بخش "زامبی" (همانند Word At War) است؛اما قطعاّ نمی توان از شایعه ای که چند هفته ی قبل منتشر شد گذشت.اگر از طرفداران این سری بوده باشید و اخبار آن را دنبال کنید،متوجه شده اید که خبری مبنا بر سه بعدی بودن این بازی منتشر شده است.اکنون Black Ops نیز به لیست بازی های سه بعدی در دست ساخت پیوست،اما جالب ترین نکته ای که در آن دیده می شود وجود این قابلیت بر روی کنسول X360 است! در روزهایی که سونی با تبلیغات بیشمار بازی های سه بعدی خود،بازار آن را به دست گرفته است،Treyarch با ساخت این عنوان ثابت کرد که این قابلیت تنها مختص دارندگان کنسول PlayStation نمی باشد.برای بررسی این قابلیت در Black Ops،شرکت سازنده ما را دعوت کرد تا نگاهی بر این ویژگی داشته باشیم.

ادامه ی بررسی در ادامه ی متن...

 

پس از معرفی هفتمین نسخه از سری Call Of Duty که با نام Black Ops شناخته می شود شایعات بسیاری در رابطه با آن منتشر شد.مطمئناّ یکی از آن ها وجود بخش "زامبی" (همانند Word At War) است؛اما قطعاّ نمی توان از شایعه ای که چند هفته ی قبل منتشر شد گذشت.اگر از طرفداران این سری بوده باشید و اخبار آن را دنبال کنید،متوجه شده اید که خبری مبنا بر سه بعدی بودن این بازی منتشر شده است.اکنون Black Ops نیز به لیست بازی های سه بعدی در دست ساخت پیوست،اما جالب ترین نکته ای که در آن دیده می شود وجود این قابلیت بر روی کنسول X360 است! در روزهایی که سونی با تبلیغات بیشمار بازی های سه بعدی خود،بازار آن را به دست گرفته است،Treyarch با ساخت این عنوان ثابت کرد که این قابلیت تنها مختص دارندگان کنسول PlayStation نمی باشد.برای بررسی این قابلیت در Black Ops،شرکت سازنده ما را دعوت کرد تا نگاهی بر این ویژگی داشته باشیم.


مرحله ای که توانستیم آن را تجربه کنیم همان چیزی بود که در نمایشگاه E3 امسال تجربه کرده بودیم.اگر از طرفداران این عنوان باشید مطمئناّ در دموهای منتشر شده آن را دیده اید.در ابتدا بازیکن مرحله را در یک جت SR-71 شروع می کند؛در مانیتوری که در رو به روی شما قرار گرفته است نیروهای زمینی را نشان می دهد.وظیفه ی شما این است که زمان مناسب برای کاور و یا حرکت را به آن ها گزارش دهد.نکته ای که در این بخش قابل توجه است نغییر بین سربازان پیاده نظام و سربازی که در جت بود که بازی را همانند یک عنوان Real Time Strategy کرده بود.ویژگی های درخشان سه بعدی زمانی شکل می گرفت که دوربین بازی به سمت سربازان پیاده نظام تغییر داده شد.پس از سیدن به مقصد مورد نظر،شخصیت قابل بازی شروع به استفاده از کمان خود کرد.متاسفانه آن ها توسط دشمنان دیده شدند؛یکی از دشمنان با RPG از آنان پذیرایی کرد.(افکت انفجار با دقت هر چه تمام تر کار شده بود) به همین خاطر،آن ها مجبور به پرش از صخره ی یخی شدند،اما از چتر نجات خود استفاده کردند تا به سلامت به مکان مورد نظر سعود پیدا کنند.در این بخش دو مورد بود که در هنگام نمایش سه بعدی این مرحله توجه خود را به من جلب کرد.اولین آن کمان پولادی بود که کنترل آن را در دست گرفتم.شاید نکته ی مهمی به شمار نرود،اما نکته ای که در آن لحظه قابل توجه بود اضافه شدن دوربین به این اسلحه بود.افکت دوربین به شکل خارق العاده ای طراحی شده بود،طوری که در هنگام زوم احساس کردم که در واقع در حال نگاه کردن به دوربین یک کمان واقعی هستم.شیشه ی دوربین به طور محسوسی از محدوده ی فلزی خارج بود و عمق آن لذت بازی را دو چندان می کرد.دومین نکته افکت انفجار این مرحله بود.ذرات و دانه های برف به درستی از چهار چوب صفحه نمایش به بیرون پرتاب می شدند؛جرقه ها نیز در زمان تجربه ی WMD (نام این مرحله) دارای مزیت های خاص خود بودند.اگر بخواهیم در بین تمام نسخه های سری ندای وظیفه پرچم دار با ابهت ترین گرافیک را انتخاب کنیم،بدون شک Black Ops در صدر قرار دارد؛به نظر می رسد Treyarch به طور کامل آن را انجام داده است.

اگر بخواهم،می توانم تمام جزییات مرحله ی جدید Numbers را برای شما بازگو کنم؛اما نمی توانم! نمی خواهم تا ذره ای از داستان آن برای شما طرفداران سرسخت این بازی اسپویل کنم.بنابراین به جای توضیح در رابطه با داستان بازی،تنها تم کلی بازی را تشریح خواهم کرد.Numbers با یک بازجویی شروع می شود؛به عبارت دقیق تر،این مرحله با بازجویی که شما کنترل آن را بدست دارید آغاز می شود.در حالی که شما در پی شکنجه دادن فرد مورد نظر برای بدست آوردن اطلاعات هستید،شخصیتی که شما کنترل آن را بدست گرفته اید متوجه پنجره ای شکسته شده در سمت چپ خود می شود.در این لحظه prompt بر روی صفحه بازی نمایش داده می شود که می توانید با ابزار ها در تماس باشید.می توانستم سر قربانی را به شیشه پنجره بکوبم،اما به جای آن با فشار دادن trigger به شیشه مشت بزند و یک تکه شیشه را از دست خود بیرون بیاورید.آن گاه آن تکه را در دهان فرد مورد نظر فرو برد و نتیجه ی آن زخم کردن لثه های او و داد و ناله های او بود.پس از آن تعقیب و گریزی هیجان انگیز را در سقف خانه ها مشاهده کردیم؛پایان آن لیز خوردن در سقف خانه و شلیک به دشمنان بود که به شدت یادآور مرحله ی برزیل Modern Warfare 2 بود.متاسفانه نتوانستیم بیشتر از این آن را تجربه کنیم،اما همان چند دقیقه کافی بود تا مشاهدات خود را به رشته ی تحریر در آورده و اکنون در حال خواندن این متن باشید.این مرحله به شدت فوق العاده و با جزییات کار شده بود و فضای تاریک Black Ops را به تصویر می کشید؛همانند کاری که Treyarch در WAW کرد:به تصویر کشیدن وقایع تلخ جنگ،بی رحمی های سربازان و اتمسفر WW 2.در آخر،مد جدیدی به نام Combat Training به من نشان داده شد.این مد به شما اجازه می دهد تا بدون تجربه ی بخش چند نفره بتوانید XP Point کسب کنید.همانند این مد را در عنوان فوق العاده ی Killzone 2 نیز مشاهده کرده بودیم؛در این عنوان تقریباّ همان اصول به کار می رود.در این بخش دشمنان شما توسط هوش مصنوعی کنترل می شوند و شما باید آن ها را همانند دشمنان واقعی بکشید و امتیاز کسب کنید.برای prestige کردن مشکل دارید؟ به این بخش مراجعه کنید،درجه ی سختی را بر روی آسان قرار دهید و تا زمانی که تایم بازی به پایان برسد دشمنان خود را از بین ببرید و امتیاز کسب کنید.لازم به ذکر است که این بخش نیز در مد سه بعدی قابل اجرا است.

اگر چه نمایش Black Ops در دنیای سه بعدی مزیت های خاص خود را به همراه داشت،اما در عین حال دارای ضعف و مشکلات خود بود.یکی از آن مشکلات کیفیت تصاویر در این مد بود.از آن جایی که برای تجربه ی سه بعدی عناوین تصاویر باید دو بار رندر شوند (می توانید در هر زمان که خواستید آن را روشن/خاموش کنید)،سازندگان باید تا حدودی افکت ها را از لحاظ کیفیت کلی Scale کنند.خوش بختانه فریم ریت با وجود صحنه های شلوغ ثابت بود.یکی دیگر از مشکلات این بخش این بود که برخی تصاویر پس زمینه به نظر می رسید تار بودن آن ها بود که امیدواریم در نسخه ی کامل بازی به طور کامل برطرف شود.Call Of Duty:Black Ops اولین تجربه ی من به عنوان انجام بازی های سه بعدی در X360 بود؛خوش بختانه تفاوت آن چنانی بین نسخه های PlayStation 3 و PC مشاهده نشد.Black Ops در 9 نوامبر امسال برای X360،PS3 و PC منتشر خواهد شد.منتظر خبرهای بیشتر در رابطه با این عنوان باشید.





نوع مطلب : نقد و بررسی، 
برچسب ها : اخبار کال آف دیوتی، مرحله های کال آف دیوتی، عکس کال آف 7، عملیات سیاه، اخبار cod 7، مراحل کال آف دیوتی، مراحل کال آف دیوتی7، مراحل کال آف دیوتی:عملیات سیاه، مراحل کال آف دیوتی بلک آپس، بررسی مراحل سه بعدی COD:Black Ops، بررسی، مراحل، سه بعدی COD:Black Ops، بررسی مراحل، بررسی مراحل سه بعدی، COD:Black Ops،
لینک های مرتبط :
بهزاد امدادی
جمعه 14 آبان 1389
سه شنبه 10 مرداد 1396 08:29 ق.ظ
Every weekend i used to pay a quick visit this web page, as i want enjoyment, for the reason that this this website conations in fact fastidious funny material too.
یکشنبه 4 تیر 1396 10:31 ب.ظ
ریشه از خود نوشتن در حالی که صدایی مناسب اصل آیا نه
حل و فصل درست با من پس از برخی از زمان.
جایی در سراسر پاراگراف شما در واقع قادر به من مؤمن
اما فقط برای بسیار در حالی که کوتاه.
من این مشکل خود را با فراز در مفروضات و یک خواهد را سادگی به کمک پر همه کسانی معافیت.

در این رویداد شما در واقع که می توانید انجام من می قطعا بود مجذوب.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی